-
Blz. 1
Begroting 2025
-
Blz. 2
Voorwoord
-
Blz. 3
Programma’s
-
Blz. 4
Leeswijzer
-
Blz. 5
Programmaplan
-
Blz. 6
Paragrafen
-
Blz. 7
Weergave van bedragen
-
Blz. 8
Algemeen inleidend hoofdstuk
-
Blz. 9
Werken aan een welvarend en toekomstbestendig Brabant
-
Blz. 10
Inleiding
-
Blz. 11
Brabant open houden voor groei en ontwikkeling
-
Blz. 12
Zelfbewust en koersvast
-
Blz. 13
Landelijk hoofdlijnenakkoord
-
Blz. 14
Zicht op onze opgaven
-
Blz. 15
Inleiding
-
Blz. 16
Zicht op een welvarend, gezond en gelukkig Brabant
-
Blz. 17
Zicht op een verbonden Brabant
-
Blz. 18
Zicht op een duurzaam veranderend Brabant
-
Blz. 19
Zicht op een gezonde natuur- en waterrijke leefomgeving
-
Blz. 20
Fundament voor het realiseren
-
Blz. 21
Inleiding
-
Blz. 22
Begroting in relatie tot Uitvoeringsagenda’s
-
Blz. 23
Financieel totaalbeeld
-
Blz. 24
Programma 1 Bestuur en veiligheid
-
Blz. 25
Inleiding
-
Blz. 26
Wat willen we bereiken?
-
Blz. 27
Bevorderen van bestuurlijke en maatschappelijke weerbaarheid en integriteit
-
Blz. 28
De prestaties worden opgenomen nadat de Uitvoeringsagenda Toekomstbesteding bestuur is vastgesteld
-
Blz. 29
Brede Welvaart incl. Gezondheid
-
Blz. 30
De prestaties worden opgenomen nadat de Uitvoeringsagenda’s Brede Welvaart en Gezondheid zijn vastgesteld
-
Blz. 31
Een toekomstbestendig openbaar bestuur
-
Blz. 32
Burgers zijn meer betrokken bij beleidsontwikkeling en -uitvoering
-
Blz. 33
Formuleren provinciaal participatiebeleid
-
Blz. 34
Opkomst verkiezingen in Noord-Brabant
-
Blz. 35
Organiseren bestuurlijke samenwerking
-
Blz. 36
De prestaties worden opgenomen nadat de Uitvoeringsagenda Toekomstbesteding bestuur is vastgesteld
-
Blz. 37
Gemeenten, waterschappen en Gemeenschappelijke Regelingen voeren hun wettelijke taken conform de wet uit
-
Blz. 38
We beoordelen of Gemeenten, Waterschappen en Gemeenschappelijke Regelingen hun wettelijke taken uitvoeren conform de wet
-
Blz. 39
We stimuleren dat toezichtontvangers van elkaar leren via toezicht
-
Blz. 40
Aantal gemeenten onder preventief financieel toezicht
-
Blz. 41
Beleidskaders en uitvoeringsagenda's
-
Blz. 42
Inzet verbonden partijen
-
Blz. 43
Ontwikkelingen en onzekerheden
-
Blz. 44
Wat mag het kosten?
-
Blz. 45
Programma 2 Ruimte en wonen
-
Blz. 46
Inleiding
-
Blz. 47
Wat willen we bereiken?
-
Blz. 48
Integraal werken aan het toekomstbestendig maken van het stedelijk netwerk
-
Blz. 49
Gezamenlijk met partners opstellen en realiseren uitvoeringsagenda NOVEX Stedelijk Brabant
-
Blz. 50
Mogelijk maken van stedelijke gebiedsontwikkelingen binnen de 12 grootste steden
-
Blz. 51
Uitvoeren en doorontwikkelen kennisprogramma gebiedstransformaties
-
Blz. 52
Verbeteren van omgevingskwaliteit
-
Blz. 53
Begeleiden en beoordelen van initiatieven met ruimtelijke impact
-
Blz. 54
Uitvoeren Brabantse Ontwikkelaanpak Stikstof (BOS)
-
Blz. 55
Realiseren van voldoende woningen, die aansluiten op de vraag
-
Blz. 56
Ondersteunen van versnelling woningbouw
-
Blz. 57
Monitoren, herijken en bijdragen aan realisatie van de Regionale Woondeals
-
Blz. 58
Stimuleren van het benutten bestaande voorraad
-
Blz. 59
Zorgdragen voor duurzame en toekomstbestendige werklocaties in Brabant
-
Blz. 60
Actualiseren van (regionale) afspraken bedrijventerreinen
-
Blz. 61
Ondersteunen van campussen en overige strategische werklocaties
-
Blz. 62
Uitvoeren en verdiepen project ‘Grote Oogst’
-
Blz. 63
Beleidskaders en uitvoeringsagenda's
-
Blz. 64
Inzet verbonden partijen
-
Blz. 65
Ontwikkelingen en onzekerheden
-
Blz. 66
Wat mag het kosten?
-
Blz. 67
Programma 3 Water en bodem
-
Blz. 68
Inleiding
-
Blz. 69
Wat willen we bereiken?
-
Blz. 70
Voldoende Water
-
Blz. 71
Grondwaterontrekkingen
-
Blz. 72
Verdrogingsaanpak natte natuurparels
-
Blz. 73
Zuidwestelijke Delta en Geopark Peelhorst en Maasvallei
-
Blz. 74
Schoon Water
-
Blz. 75
Schoon oppervlaktewater
-
Blz. 76
Schoon grondwater
-
Blz. 77
Veilig Water
-
Blz. 78
Toezicht op uitvoering verbeterplannen waterschappen
-
Blz. 79
Uitvoeren Deltaprogramma Maas
-
Blz. 80
Ruimtelijke inbedding en goedkeuringsbevoegdheid GS bij versterking van primaire dijken
-
Blz. 81
Vitale Bodem
-
Blz. 82
Met agrarische ondernemers bodemverbeteringsmaatregelen doorvoeren in landbouwgebieden
-
Blz. 83
Organiseren kennisuitwisseling voor agrariërs
-
Blz. 84
Klimaatadaptatie
-
Blz. 85
Bewustwording, samenwerking en verankering ‘klimaatbestendig handelen’
-
Blz. 86
Concrete aanpak in projecten en gebieden
-
Blz. 87
Beleidskaders en uitvoeringsagenda's
-
Blz. 88
Inzet verbonden partijen
-
Blz. 89
Ontwikkelingen en onzekerheden
-
Blz. 90
Wat mag het kosten?
-
Blz. 91
Programma 4 Natuur en milieu
-
Blz. 92
Inleiding
-
Blz. 93
Pijler Robuuste Natuur
-
Blz. 94
Pijler Brabant Natuurinclusief
-
Blz. 95
Pijler Natuur voor en door Brabanders
-
Blz. 96
Wat willen we bereiken?
-
Blz. 97
Natuurnetwerk Brabant ingericht, verbonden en beheerd
-
Blz. 98
Realisatie Natuurnetwerk Brabant: grondverwerving / functieverandering
-
Blz. 99
Realisatie Natuurnetwerk Brabant: inrichting
-
Blz. 100
Realisatie ecologische verbindingszones
-
Blz. 101
Beheer van het Natuurnetwerk Brabant
-
Blz. 102
Realisatie Faunapassages
-
Blz. 103
Kwaliteit van het Natuurnetwerk Brabant
-
Blz. 104
N2000-gebieden hersteld en versterkt
-
Blz. 105
Verbeteren kwaliteit en kwantiteit van habitattypen en soorten
-
Blz. 106
Bossen aangelegd en gerevitaliseerd
-
Blz. 107
Bosuitbreiding en bosomvorming
-
Blz. 108
Biodiversiteit beschermd
-
Blz. 109
Behouden stand van de populaties kwetsbare en bedreigde planten en dieren
-
Blz. 110
Stoppen achteruitgang van kenmerkende soorten van het boerenland
-
Blz. 111
Basisvoorwaarden op orde: lucht-, water- en bodemkwaliteit
-
Blz. 112
Reductie van emissie van stikstof
-
Blz. 113
Natuur meewegen bij ruimtelijke en economische ontwikkelingen
-
Blz. 114
Opstellen plannen voor een 'Natuurinclusief Brabant'
-
Blz. 115
Natuurinclusief ontwikkelen, bouwen en beheren
-
Blz. 116
Behoud, herstel en ontwikkeling van landschappen
-
Blz. 117
Aanleg en herstel van landschapselementen
-
Blz. 118
Meer groen in de directe omgeving
-
Blz. 119
Stimuleren vergroening van de wijk
-
Blz. 120
Versterken van de beweging van vergroening
-
Blz. 121
Resultaat wordt na overleg met partners bepaald
-
Blz. 122
Milieu. Continue verbetering van de luchtkwaliteit en vermindering van de geluid-, geur- en lichthinder
-
Blz. 123
Gezondheidswinst door schonere lucht
-
Blz. 124
Beperken van geluidsoverlast voor Brabanders
-
Blz. 125
Stevige monitoring kwaliteit van de leefomgeving.
-
Blz. 126
Zeer zorgwekkende stoffen
-
Blz. 127
Externe Veiligheid
-
Blz. 128
Vergunningverlening, Toezicht en Handhaving (VTH) leveren een bijdrage aan een gezonde fysieke leefomgeving en daarmee een bijdrage aan een goed werk- en leefklimaat.
-
Blz. 129
De vergunningverlening, toezicht en handhaving voldoen aan de gestelde generieke kwaliteitsdoelstellingen van rechtmatigheid en kwaliteit
-
Blz. 130
Beleidskaders en uitvoeringsagenda's
-
Blz. 131
Inzet verbonden partijen
-
Blz. 132
Ontwikkelingen en onzekerheden
-
Blz. 133
Wat mag het kosten?
-
Blz. 134
Programma 5 Economie, Kennis en Talentontwikkeling
-
Blz. 135
Inleiding
-
Blz. 136
Wat willen we bereiken?
-
Blz. 137
Stimuleren van missie-gedreven innovatie door sterke ecosystemen en clusters van bedrijven.
-
Blz. 138
Een impuls in digitalisering
-
Blz. 139
Een impuls aan de circulaire economie/samenleving
-
Blz. 140
We zorgen dat rondom sleuteltechnologieën zogenaamde innovatie-coalities tot stand komen
-
Blz. 141
We zorgen voor een organisatorisch sluitende keten voor de ondersteuning van innovatieve starters, groeiers en scale-ups.
-
Blz. 142
Inzetten op talentontwikkeling voor de kenniseconomie van morgen
-
Blz. 143
Leren en ontwikkelen
-
Blz. 144
Aantrekken en behouden van nationaal en internationaal talent
-
Blz. 145
Inzicht in de arbeidsmarkt ontwikkelingen t.b.v. maatschappelijke transities
-
Blz. 146
Realiseren van sterkere clusters door Europese en internationale samenwerking
-
Blz. 147
Bouwen en onderhouden van contacten en netwerken voor internationale innovatiesamenwerking
-
Blz. 148
Stimuleren van de internationale handel
-
Blz. 149
Continueren van investeringsbevordering
-
Blz. 150
Het versterken van de ruimtelijke-economische structuur
-
Blz. 151
Bijdragen aan campusontwikkeling
-
Blz. 152
(Door)ontwikkelen van stedelijke innovatie districten
-
Blz. 153
Beleidskaders en uitvoeringsagenda's
-
Blz. 154
Inzet verbonden partijen
-
Blz. 155
Ontwikkelingen en onzekerheden
-
Blz. 156
Wat mag het kosten?
-
Blz. 157
Programma 6 Energie
-
Blz. 158
Inleiding
-
Blz. 159
Wat willen we bereiken?
-
Blz. 160
Verduurzaming gebouwde omgeving
-
Blz. 161
Initiatieven voortzetten
-
Blz. 162
Verduurzaming van de energieopwekking, door de ontwikkeling van energieprojecten, zoals wind- en zonprojecten, geo-en aquathermie en projecten voor conversie en opslag van energie.
-
Blz. 163
Doorpakken afspraak Wind op Land 2020
-
Blz. 164
Maatwerkoplossing per RES-regio
-
Blz. 165
Voortgangsrapportage per RES-regio
-
Blz. 166
Verminderen emissies broeikasgassen
-
Blz. 167
Mobiliteit
-
Blz. 168
Bevorderen naleving van de wettelijke energiebesparingsverplichtingen bij bedrijven
-
Blz. 169
Doorpakken samenwerking met de industrie
-
Blz. 170
Voortzetten pilot MIEK regio Moerdijk
-
Blz. 171
Doorpakken warmtetransitie
-
Blz. 172
Ook thema gezondheid blijvend agenderen
-
Blz. 173
Bijdrage leveren aan een toekomstbestendige energie-infrastructuur
-
Blz. 174
Afstemmen met en tussen partijen over ontwikkelingen en aanpak vraag- en aanbod van energie enerzijds en beschikbare netcapaciteit anderzijds
-
Blz. 175
Stimuleren eerste uitrol van innovaties in de energie-infrastructuur
-
Blz. 176
Beleidskaders en uitvoeringsagenda's
-
Blz. 177
Inzet verbonden partijen
-
Blz. 178
Ontwikkelingen en onzekerheden
-
Blz. 179
Wat mag het kosten?
-
Blz. 180
Programma 7 Landbouw en voedsel
-
Blz. 181
Inleiding
-
Blz. 182
Wat willen we bereiken?
-
Blz. 183
Het meest duurzaam en circulair in Europa
-
Blz. 184
Realiseren uitvoeringsagenda mest
-
Blz. 185
Pilot Real-Time meten
-
Blz. 186
Biodiversiteitsmonitor Melkveehouderij, Akkerbouw en Zoogkoeienhouderij
-
Blz. 187
Economisch toonaangevend zijn binnen Europa
-
Blz. 188
Ondersteunen en/of geformeerde consortia op thema nieuwe eiwitten of nieuwe verwerkingstechnieken
-
Blz. 189
Stimuleren kleine betekenisvolle projecten door Landbouw Innovatie Brabant
-
Blz. 190
Natuur- en landschapsinclusief zijn in 2030
-
Blz. 191
Begeleiden bedrijven bij hun omschakeling naar natuurinclusief
-
Blz. 192
Organiseren van bijeenkomsten voor kennisontwikkeling/uitwisseling op inspiratiebedrijven
-
Blz. 193
Geven van omschakeladviezen biologische landbouw (melkvee en akkerbouw)
-
Blz. 194
Gronden voor Graasdierhouderijen
-
Blz. 195
Aanpak piekbelasting
-
Blz. 196
Ondersteunen van veehouders bij besluitvorming LBV(+)
-
Blz. 197
Versterken gemeenschapsinclusief
-
Blz. 198
Ondersteunen boer-burger initiatieven
-
Blz. 199
Korte Ketens
-
Blz. 200
Beleidskaders en uitvoeringsagenda's
-
Blz. 201
Inzet verbonden partijen
-
Blz. 202
Ontwikkelingen en onzekerheden
-
Blz. 203
Wat mag het kosten?
-
Blz. 204
Programma 8 Basisinfrastructuur mobiliteit
-
Blz. 205
Inleiding
-
Blz. 206
Wat willen we bereiken?
-
Blz. 207
We gaan voor een robuust en betrouwbaar mobiliteitssysteem.
-
Blz. 208
Planmatig beheer en onderhoud provinciale infrastructuur
-
Blz. 209
Data, digitalisering en Smart Mobility
-
Blz. 210
Uitvoering OV-concessies en transitie gedeelde mobiliteit
-
Blz. 211
We gaan voor veilige mobiliteit.
-
Blz. 212
Verkeersveiligheid
-
Blz. 213
Sociale veiligheid
-
Blz. 214
We gaan voor schone, stille en gezonde mobiliteit.
-
Blz. 215
Duurzaamheid.
-
Blz. 216
OV-concessies
-
Blz. 217
Beleidskaders en uitvoeringsagenda's
-
Blz. 218
Inzet verbonden partijen
-
Blz. 219
Ontwikkelingen en onzekerheden
-
Blz. 220
Wat mag het kosten?
-
Blz. 221
Programma 9 Mobiliteitsontwikkeling
-
Blz. 222
Inleiding
-
Blz. 223
Wat willen we bereiken?
-
Blz. 224
We gaan voor een robuust en betrouwbaar mobiliteitssysteem.
-
Blz. 225
OV-netwerk
-
Blz. 226
Goederencorridor
-
Blz. 227
Wegennet
-
Blz. 228
(Snel-)fietsroutenetwerk
-
Blz. 229
We gaan voor een samenhangend mobiliteitssysteem.
-
Blz. 230
Smart Mobility
-
Blz. 231
Multimodaal goederenvervoer
-
Blz. 232
Ontwikkeling knooppunten / mobiliteitshubs
-
Blz. 233
Mobiliteitspakketten
-
Blz. 234
We gaan voor mobiliteit voor iedereen.
-
Blz. 235
Toegang tot mobiliteit
-
Blz. 236
We gaan voor schone, stille en gezonde mobiliteit
-
Blz. 237
Omgevingskwaliteit en leefbaarheid
-
Blz. 238
Beleidskaders en uitvoeringsagenda's
-
Blz. 239
Inzet verbonden partijen
-
Blz. 240
Ontwikkelingen en onzekerheden
-
Blz. 241
Wat mag het kosten?
-
Blz. 242
Programma 10 Cultuur, Erfgoed, Sport en Vrijetijd
-
Blz. 243
Inleiding
-
Blz. 244
Wat willen we bereiken?
-
Blz. 245
Bevorderen van een passend aanbod
-
Blz. 246
Meerjarige ondersteuning van professionele- en amateurkunst (incl. PZN)
-
Blz. 247
Ondersteunen van topsportevenementen
-
Blz. 248
Uitvoeren van Brabantbrede marketingstrategie
-
Blz. 249
Ondersteuning bibliotheken
-
Blz. 250
Uitdragen Verhaal van Brabant
-
Blz. 251
Bevorderen van inclusief aanbod
-
Blz. 252
Bevorderen publieksbereik cultuuraanbod
-
Blz. 253
Versterken participatie Erfgoed
-
Blz. 254
Uniek sporten mede mogelijk maken
-
Blz. 255
Stimuleren van innovatie en vernieuwing
-
Blz. 256
Versterking van design, ontwerp en media als sterke economische sectoren
-
Blz. 257
Inzetten innovatie om maatschappelijke en economische waarde van sport te vergroten
-
Blz. 258
Stimuleren van aanbod voor jeugd en talentontwikkeling
-
Blz. 259
Ondersteunen talentontwikkeling Cultuur
-
Blz. 260
Ontwikkeling stimuleren van topsporttalenten
-
Blz. 261
Ondersteunen en verankeren cultuureducatie voor jongeren
-
Blz. 262
Bijdragen aan een gezonde en aantrekkelijke omgeving waar voldoende te beleven is en waar cultuurhistorie behouden blijft
-
Blz. 263
Inzetten van verbeeldingskracht, creativiteit en ontwerpkracht voor maatschappelijke opgaven
-
Blz. 264
Instandhouding van Cultureel Erfgoed
-
Blz. 265
Stimuleren om meer te bewegen
-
Blz. 266
Beleidskaders en uitvoeringsagenda's
-
Blz. 267
Inzet verbonden partijen
-
Blz. 268
Ontwikkelingen en onzekerheden
-
Blz. 269
Wat mag het kosten?
-
Blz. 270
Algemeen financieel beleid
-
Blz. 271
Inleiding
-
Blz. 272
Algemene dekkingsmiddelen
-
Blz. 273
Wat willen we bereiken?
-
Blz. 274
Inzet verbonden partijen
-
Blz. 275
Wat mag het kosten?
-
Blz. 276
Stelposten
-
Blz. 277
Stelposten
-
Blz. 278
Wat mag het kosten?
-
Blz. 279
Paragrafen
-
Blz. 280
Bedrijfsvoering
-
Blz. 281
Inleiding
-
Blz. 282
Wat willen we bereiken?
-
Blz. 283
Organisatieontwikkeling
-
Blz. 284
Aantrekkelijk werkgeverschap, goed werknemerschap en realisatiekracht
-
Blz. 285
Datagedreven werken, informatiebeheer en Digitale transformatie
-
Blz. 286
Rechtmatigheidsverantwoording
-
Blz. 287
Frauderisicobeheersing
-
Blz. 288
Indicatoren
-
Blz. 289
Ziekteverzuim
-
Blz. 290
Aantrekkelijk Werkgeverschap
-
Blz. 291
We streven naar inclusiviteit en geven mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt een kans binnen onze organisatie
-
Blz. 292
Telefonische bereikbaarheid
-
Blz. 293
Tijdige afhandeling van facturen
-
Blz. 294
Tijdige afhandeling van subsidies
-
Blz. 295
Afhandeling bezwaarschriften en administratieve beroepen
-
Blz. 296
Digitale Transformatie: Jaarlijks realiseren van concrete voorbeelden waarin data publieke waarde genereert
-
Blz. 297
Digitale Transformatie: We halen ethische vragen/dilemma's ten aanzien van aspecten van de digitale transformatie op uit de organisatie waarover we in gesprek gaan om te leren hoe hiermee om te gaan
-
Blz. 298
Digitale Transformatie: Vaststellen van sets van data principes om de sturing op onze data te verbeteren (en inzet van tooling op dit vlak)
-
Blz. 299
Digitale Transformatie: Aantoonbaar in control zijn op het vlak van informatieveiligheid (d.m.v. jaarlijkse audit) en voldoen aan de eisen vanuit de NEN-ISO 27001, BIO en NIS2
-
Blz. 300
Digitale Transformatie: Periodieke bijeenkomsten met Brabantse gemeenten om samen na te denken over fundamentele aspecten van de digitale transformatie
-
Blz. 301
Digitale Transformatie: Bruikbare ideeën die zijn opgedaan in actieve participatie in de ‘Datawerkplaats’
-
Blz. 302
Ontwikkelingen en onzekerheden
-
Blz. 303
Wat mag het kosten?
-
Blz. 304
Investeringsschema 2024-2028
-
Blz. 305
Toelichting reserves
-
Blz. 306
Provinciale heffingen
-
Blz. 307
Inleiding
-
Blz. 308
Beleidskaders
-
Blz. 309
Heffing opcenten motorrijtuigenbelasting
-
Blz. 310
Provinciale lastendruk m.b.t. opcenten motorrijtuigenbelasting
-
Blz. 311
Grondwaterheffing
-
Blz. 312
Nazorgheffing
-
Blz. 313
Omgevingswet
-
Blz. 314
Kostendekkende tarieven
-
Blz. 315
Omgevingswet, water
-
Blz. 316
Omgevingswet, ontgrondingen
-
Blz. 317
Omgevingswet, voorheen Wet algemene bepalingen omgevingsrecht (Wabo)
-
Blz. 318
Omgevingswet, Natuur
-
Blz. 319
Leges milieuvergunningen
-
Blz. 320
Leges Vergunningen/ontheffingen Legesverordening 2022, paragraaf 3.1 t/m 3.3
-
Blz. 321
Weerstandsvermogen en risicobeheersing
-
Blz. 322
Inleiding
-
Blz. 323
Wat willen we bereiken?
-
Blz. 324
Wat gaan we daarvoor doen?
-
Blz. 325
Beleidskaders
-
Blz. 326
Inventarisatie risico's
-
Blz. 327
Inventarisatie weerstandscapaciteit
-
Blz. 328
Ratio weerstandsvermogen
-
Blz. 329
Onderhoud kapitaalgoederen
-
Blz. 330
Inleiding
-
Blz. 331
Onderhoud wegen
-
Blz. 332
Wat willen we bereiken?
-
Blz. 333
Wat mag het kosten?
-
Blz. 334
Onderhoud provinciale gebouwen en installaties
-
Blz. 335
Wat willen we bereiken?
-
Blz. 336
Wat mag het kosten?
-
Blz. 337
Onderhoud vaarwegen
-
Blz. 338
Wat willen we bereiken?
-
Blz. 339
Wat mag het kosten?
-
Blz. 340
Financiering, treasury
-
Blz. 341
Inleiding
-
Blz. 342
Beleidskaders
-
Blz. 343
Wat willen we bereiken?
-
Blz. 344
Wat gaan we daarvoor doen?
-
Blz. 345
Beheersing van de risico’s
-
Blz. 346
Kredietrisico’s in het kader van investeringen en leningen in het kader van de publieke taak
-
Blz. 347
Minimaliseren van de kosten
-
Blz. 348
Toegang tot Vermogensmarkten
-
Blz. 349
Renteschema
-
Blz. 350
Verbonden partijen
-
Blz. 351
Inleiding
-
Blz. 352
Nota
-
Blz. 353
Ontwikkelingen en onzekerheden
-
Blz. 354
Lijst van verbonden partijen
-
Blz. 355
Ontwikkelbedrijf en grondbeleid
-
Blz. 356
Provinciaal grondbeleid
-
Blz. 357
Ontwikkelbedrijf
-
Blz. 358
Investeringskrediet
-
Blz. 359
Risicoreserveringen en risico’s
-
Blz. 360
Weerstandsvermogen
-
Blz. 361
BBV en risicomanagement grondportefeuille Ontwikkelbedrijf
-
Blz. 362
Grondbanken overige thema’s
-
Blz. 363
Openbaarheidsparagraaf Woo
-
Blz. 364
Inleiding
-
Blz. 365
Actieve openbaarmaking
-
Blz. 366
Passieve openbaarmaking
-
Blz. 367
Verbetering van de informatiehuishouding
-
Blz. 368
Europese programma's
-
Blz. 369
Inleiding
-
Blz. 370
Wat willen we bereiken?
-
Blz. 371
Wat gaan we daarvoor doen?
-
Blz. 372
Wat mag het kosten?
-
Activiteiten
-
Zoeken
-
Publicatie bijlagen
-
Contact
-
PrivacyStatement
-
Sitemap